Selasa, 8 Januari 2013

Yuna Bekerjasama Dengan David Foster
1985709-YUNA-Zel-Atif-Ishak-617-409.jpg
Pastinya awal tahun 2013 memberikan kenangan manis untuk penyanyi berbakat besar yang kini semakin dikenali iaitu Yunalis Zarai atau lebih dikenali dengan nama Yuna. lagu ciptaan beliau iaitu 'Terukir Di Bintang' telah pun dinobatkan sebagai lagu terbaik di Anugerah Juara Lagu Ke-27 dan meski pun persembahannya digantikan oleh Aizat,lagu beliau yang sungguh klasik ternyata menggamit juri untuk memilihnya sebagai lagu terbaik.
Yuna-Canon.jpg
Dan ketika ini, Yuna sedang berada di Los Angeles bagi menyempurnakan album kedua beliau yang diterbitkan oleh penerbit terkenal antarabangsa, David Foster.
david-foster-malaysia.jpg
Untuk makluman, David Foster ialah pemenang beberapa anugerah Grammy, yang pernah bekerjasama dengan Christina Aguilera, Bryan Adams, The Bee Gees, Air Supply, Andrea Bocelli, Toni Braxton, Michael Buble, Mariah Carey, Charice, Chicago, Destiny’s Child, The Corrs, Neil Diamond, Celine Dion, Earth, Wind and Fire, Josh Groban, Whitney Houston, Beyonce, Janet Jackson dan Michael Jackson. Semoga perjalanan karier Yuna semakin berkembang pesat dan menaikkan lagi nama Malaysia di mata dunia.

Tiada ulasan: