Rabu, 13 Februari 2013


Fizz Fairuz Selamat Bertunang Dengan Peminat!

fizz-fairuz-tunang-2
Agak mengejutkan, tiba-tiba kita mendapat berita mengenai Fizz Fairuz telah pun bertunang pada 10 Februari baru-baru ini.
fizz-fairuz-tunang-1
Nampaknya ini memang kes kejutan berganda. Pertama terkejut dengan berita pertunangan Fizz Fairuz ni, keduanya terkejut sebab Fizz Fairuz bukan bertunang dengan Almy Nadia.
Ya, Fizz Fairuz kini telah pun bertunang dengan seorang gadis yang bernama Azlyn Massiela Mohd Nazar.
fizz-fairuz-tunang
Azlyn Massiela adalah merupakan seorang ahli kelab peminat Fizz Fairuz yang berasal dari Kuantan, Pahang. Walauapapun, tahniah diucapkan kepada mereka berdua kerana telah selamat bertunang tempohari.
Berbalik kepada Almy Nadia pula, apa yang telah terjadi sebenarnya? Berikut adalah petikan kata Almy menerusi laporan di Harian Metro.
almy-nadia-2013
Tiada kata-kata mampu saya ucapkan mengenai pertunangan Fizz dengan wanita itu.Hanya satu mampu diucapkan, ‘pulang paku ke buah keras’. Fikirkan.
Saya tahu Fizz sudah bertunang. Kalau nak tahu cerita lebih, tanyalah dia kenapa dia bertunang dan kami berpisah.
Pergi tanya Fizz dulu, kita tengok apa jawapan dia. Kalau dia buka mulut, saya juga sudah bersedia dengan jawapan saya. Berani kerana benar, takut kerana salah.
Sepanjang bergelar anak seni, saya tidak menimbulkan sebarang kontroversi dan fikirkanlah. Sekarang ini siapa yang bertunang dan siapa yang ada orang lain.
Saya tak mampu nak gambarkan dengan kata-kata selepas mendapat tahu tentang pertunangan itu. Lebih baik tanya Fizz dan keluarganya.
Buat masa ini saya mahu berdiam diri, tiada sesiapa yang memahami melainkan Allah. – Almy Nadia
Dalam pada itu, Almy juga menafikan dakwaan yang mengatakan dia mempunyai orang lain punca Fizz Fairuz membuat keputusan bertunang secara diam-diam.

Tiada ulasan: